Exerciții kegel pentru bărbații cu prostatită. Exerciţiile Kegel - Seni

Cele mai bune exerciții pentru o prostată sănătoasă
Exercițiile Kegel pentru bărbați 4 minute Exercițiile Kegel sunt celebre pentru beneficiile lor pentru femeile însărcinate. Cu toate acestea, ele se pot dovedi utile și bărbaților în anumite circumstanțe. În acest articol, vei afla totul despre exercițiile Kegel pentru bărbați. Ultima actualizare: 07 Februarie, Deși exercițiile Kegel pentru bărbați nu sunt la fel de cunoscute ca cele pentru femeile însărcinate, oricine le poate practica.

Beneficiile exercițiilor Kegel pentru bărbați © Autor: Fermeșanu Liana Probabil nu te-ai fi gândit, dar și bărbații pot face exerciții Kegel, adică de încordare a mușchilor pelvieni. Acestea pot ajuta la incontinența urinară, disfuncția erectilă și ejacularea prematură.

combaterea prostatitei de ce un barbat are prostatita

Mușchii planșeului pelvian numiți și mușchii perineali se află în jurul bazei penisului și influențează sănătatea intestinală, a vezicii și pe cea sexuală. La fel ca oricare alți mușchi din corp, aceștia slăbesc din cauza înaintării în vârstă, dar asta se poate întâmpla oricărui exerciții kegel pentru bărbații cu prostatită care a suferit accidentări, operații sau afecțiuni în zona pelviană.

Despre site Exercitiile kegel pentru barbatii cu prostatita Chiar și în mijlocul secolului trecut, un ginecolog american eminent Arnold Kegel a dezvoltat un sistem de exerciții pentru pacienții săi - gravide și a dat naștere la femeile care suferă de slăbiciune a mușchilor pelvieni. Gestației și nașterea unui copil cât mai mult posibil să se întindă și fără ca muschii nu prea strans de divizie inferioară, ceea ce duce la incontinenta urinara si pierderea de placere de la sex, astfel încât calitatea înaltă a vieții nu a fost mai mult. Kegel, la acel moment deja este un profesor de medicina, a dezvoltat un set de exerciții simple, ceea ce a dus în mod eficient în tonusului muscular, bazin și femeile presărat a face zona intima, chiar mai ferm decât înainte de livrare. Ca rezultat, doamnele au uitat nu numai despre problemele cu toaletă într-un mic, dar a lovit succesul său bărbați în bucuriile de dragoste.

Există o metodă simplă de a localiza mușchii pe care să-i exersezi cu Kegel. Exerciții kegel pentru bărbații cu prostatită să oprești fluxul de urină în timpul urinării.

În corpul unei femei, aceşti muşchi se întind de la osul pubian până la coccis, înconjurând orificiul uretral, vaginul şi anusul. Este foarte important să reţinem că problema muşchilor Kegel slăbiţi nu afectează numai femeile, în ciuda a ceea ce se crede în mod curent. Bărbaţii trebuie de asemenea, să aibă o grijă deosebită în ceea ce priveşte menţinerea acestor muşchi în formă maximă. În corpul unui bărbat, muşchii Kegel înconjoară osul pubian şi prostata.

Nu încorda mușchii fesieri, abdominali sau pe cei ai picioarelor și nici nu-ți ține respirația. Când fluxul de urină încetinește sau se oprește, înseamnă că ai localizat cu succes mușchii pe care trebuie să-i exersezi.

Incontinența urinară Slăbirea vezicii urinare din cauza hiperactivității sau a lipsei de contracție a acesteia ori în urma operațiilor pentru prostată poate duce la incontinență urinară.

Practicarea exercițiilor Kegel ajută la un mai bun control al vezicii. Un grup a adoptat un stil de viață mai sănătos, iar al doilea grup a făcut exerciții Kegel.

  • Cum să stai pe un scaun cu prostatita
  • Gimnastica Kegel din video de prostatită
  • Ecografia uretrala
  • Ceaiuri pentru nisip la rinichi

Ejacularea prematură Exercițiile de încordare a mușchilor pelvieni pot ajuta bărbații care suferă de ejaculare prematură, adică ejaculare sub un minut de la începerea actului sexual. Un studiu la care au participat 40 de bărbați cu vârstele între 19 și 46 de ani au încercat exercițiile Kegel de trei ori pe săptămână, în sesiuni de câte 20 de minute, timp de 12 săptămâni.

După șase săptămâni, timpul lor mediu de ejaculare a ajuns de la 32 de secunde la două minute.

umflarea prostatei cu prostatită exerciții terapeutice pentru prostatită și adenom

La finalul celor 12 săptămâni, acest timp a crescut la aproape două minute și jumătate. Relaxează mușchii, ușor. Fă asta de zece ori pe parcursul a două-trei sesiuni pe zi.

complex de medicamente în tratamentul prostatitei benigna hiperplazija prostate forum

La început pot fi făcute mai ușor dacă stai întins, ca mușchii să nu lupte cu gravitatea, iar încordarea lor să fie pe perioade mai scurte, de secunde. După câteva săptămâni de practică, începe să lungești timpul de încordare până la secunde și să faci exercițiile în picioare. Aici te-ar putea ajuta propria motivație și, poate, stabilirea unui program zilnic de care să te ții. Motivația ar putea să vină din simplul fapt că e o practică simplă care te va ajuta mult, pe termen lung.

care a vindecat prostatita forum supozitoare și medicamente pentru prostatită

În plus, exercițiile sunt simple și nu-și dă nimeni seama dacă le faci la muncă, în trafic sau în timp ce te uiți la un film.

Citițiși